Επιτέλους ο "Μπάρμπα Γιώργος", μας παρουσιάζει τα ωραία ποιήματά του και σε βιβλίο!!
Μας είχε συνηθίσει κάθε φορά να βγάζει από την εσωτερική τσέπη του σακακιού του τα χειρόγραφα ποιήματά του ή να μας τα απαγγέλλει... πολλά από αυτά έχουν δημοσιευθεί στη Φωνή της Τσούκας.
Μας είχε συνηθίσει κάθε φορά να βγάζει από την εσωτερική τσέπη του σακακιού του τα χειρόγραφα ποιήματά του ή να μας τα απαγγέλλει... πολλά από αυτά έχουν δημοσιευθεί στη Φωνή της Τσούκας.
Συγχαρητήρια και σε ευχαριστούμε Μπάρμπα Γιώργο, ο Θεός να σε έχει καλά και να μας γράφεις και άλλα πραγματικά πολύ ωραία ποιήματα βγαλμένα από τη Ζωή και όπως πάντα επίκαιρα.
Με σεβασμό,
Ματθαίος Γρ. Σκούρας






















